נס בירושלים: שריפת ענק בישיבת סאטמער בגאולה

בנצי לייזרוביץ No Comments on נס בירושלים: שריפת ענק בישיבת סאטמער בגאולה

כעשרה צוותי כיבוי הוזעקו בבוקר יום השבת בשריפת ענק בשכונת גאולה. מדובר בשריפה בישיבה ובית כנסת של חסידות סאטמער. הכוחות פעלו במהירות להשתלטות על האש ללא נפגעים בחסדי שמיים, וחילצו מהמקום את כל ספרי התורה.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה ירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשעה 4:30 לפנות בוקר יום השבת כוחות תחנת אומה הוזעקו לשריפת ענק בשכונת גאולה. כשהגיעו למקום זיהו כי מדובר השריפה בישיבה ובית כנסת. הכוחות פעלו במהירות להשתלטות על האש, וחילצו מהמקום את כל ספרי התורה.

המבנה בסכנת קריסה על כן העבודה נמשכה שעות רבות, ובמשך שעות לחמו הכבאים על מנת להשתלט על דליקת הענק שהתרחשה בישיבת סאטמר ברח' יונה 20 בשכונת גאולה.

טפסר משנה שי נחמיה – מפקד תחנת אומה: "צוותי תחנת אומה שהגיעו למקום הבחינו בשריפה מפותחת בגג בית המדרש הגובל עם מבנה ישיבה בן 3 קומות שבו עשרות חדרים, עשן כבד חדר למבנה הישיבה וגרם לנזק כבד, גג בית המדרש קרס. לוחמי האש מנעו התפשטות למבנים הסמוכים ופינו משם את התושבים".

"8 ספרי תורה חולצו לחלקם נגרם נזק, ומאות ספרי קודש וסטים של תפילין, כל זאת תחת אש מתקרת בית המדרש והחשש הכבד מקריסה. נחישותם של הלוחמים מנעה אסון כבד בנפש וברכוש. הוקם צוות חקירה מיוחד לבחינת נסיבות האירוע."



0 תגובות